Az Emberi Erőforrások Minisztériumának (EMMI) új, akadálymentesített Központi Ügyfélszolgálati Irodája gyorsabb és egyszerűbb ügyintézést tesz lehetővé szeptember 2-tól. A korábbi három információs szolgálatot összevonva ezentúl egy helyen várják 5 ügyfélszolgálati pultnál mindazokat, akik az EMMI szakterületeit érintő kérdésekben szeretnének tájékoztatást kérni vagy ügyet intézni, így a korábbi Akadémia u 3. és 7. szám alatti ügyfélszolgálat összes tevékenységét is itt végzik ezt követően.

Az új ügyfélszolgálat építészeti és informatikai kialakítására 8 millió forintot fordított az EMMI. A Központi Ügyfélszolgálati Iroda reggel 9 órától várja a lakossági megkereséseket hétfőn, kedden és csütörtökön 16 óráig, szerdánként hosszabbított nyitva tartással 18 óráig, míg pénteken 12 óráig. Az irodában egy helyen szociális, család, idős- és egészségügyi, valamint oktatási kérdésekben is információkat kaphatnak az érdeklődők, akiket az eddig ügyfélszolgálattal nem rendelkező felzárkózási, kulturális, egyházi és sport területről is tájékoztatnak.